Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 8 April 2012

Virtual Villagers 3 - The Secret City

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang. kali ini admin ingin kongsikan game Virtual Villagers 3 - The Secret City. admin nak cerita dengan lebih lanjut tentang game ini pun tak berapa tahu sebab belum main lagi. admin baru jer install, belum sempat pun nak main...huhu.

Kepada yang berminat atau memang tengah tercari2 game ini, elok korang cuba sekarang. nah link..admin kongsikan. caranak install pun mudah jer..


Cara Install :
(1) download dan extract sehingga habis. kemudian buka folder extract tadi dan klik pada "application" untuk proses install. jika korang nak install pada tempat lain, sila "browse' untuk pilih lokasi. sebagai contoh admin buat satu folder pada desktop atas nama "virtual villagers"

(2) cara ini juga akan "portablekan" game ini. bila dah siap install, korang boleh copy dan paste jer folder game ini kat mana2korang nak. nak paste dalam pendrive pun boleh. lepas ni korang boleh main kat mana2 komputer yang korang suka


 Semoga korang enjoy dengan game ini yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua. jika ada sebarang komen, cadangan dan permintaan sila utarakan disini. terima kasih sebab singgah diduniakongsi.net (^_^)

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..