Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 28 November 2012

Aqua Words Full Crack

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan dengan korang. kali ini admin akan kongsikan game Aqua Words Full Crack plak. game ini juga atas permintaan pengunjung duniakongsi. mana yang dapat..admin akan tolong carikan. mana yang tidak tu..minta maaf lah yer. admin sekarang guna broadband jer. link slow tahap ciput..kalau game yang saiz besar2 tu memang tak dapat nak tolong lah (^_^)

Game ini memerlukan korang cantum huruf menjadi perkataan. lagi banyak huruf yang dicantum untuk membentuk sesuatu perkataan itu..lagi banyak korang dapat markah. admin dah cuba main tadi, boleh tahan jugak. melatih minda kita untuk lebih kreatif. korang cuba lah sendiri..pasti korang suka nanti.

Berminat nak cuba atau korang memang tengah tercari-cari game seperti ini?. elok korang download dan cuba main sekarang. nah link..admin kongsikan. admin akan ajar sekali cara nak jadikan "full version". semoga enjoy dengan game ini yer (^_^)


Cara Install :
(1) download dan extract kepada bentuk folder sehingga habis. kemudian klik pada perkataan "Games_aquawords" untuk mula install.

(2) bila dah siap install, buka folder "crack" dan copy semua yang ada dalam tu.

(3) kemudian buka folder game yang korang install tadi. kebiasaan yer ada dalam local disk (c) > program files > aqua words..dan paste disitu. klik seperti gambar dibawah

(4) kemudian, klik pada short cut "Aqua Words" pada desktop untuk mula main. no more trial version. enjoy..semoga korang berjaya buat yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan boleh utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah (^_^)

kalau trial version dia akan keluar camni..


6 comments:

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@@ShafyqOnlyy download lah. have fun (^_^)

MissZa said...[Reply to comment]

xleh download en admin kongsi :(
keluar file blocked for violation,nape ek..baru nak main

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@ctzahahab link kena delete dh..jap admin perbetulkan yer (^_^)

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@ctzahahab admin ejas dh tu. cuba lh download yer.ada mslh gtau lh yer (^_^)

MissZa said...[Reply to comment]

yeah dh boleh main,tq en admin kongsi..:D

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@ctzahahab yeke..bagus lah. sama2..semoga enjoy dengan game itu yer (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..