Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Monday 18 February 2013

Tarzan Action Games Portable

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang. kali ini admin kongsikan game Tarzan Action Games Portable plak. game ini memerlukan tarzan untuk mengumpul seberapa banyak mungkin harta dan makanan. disamping ada halangan-halangan yang perlu ditempuh oleh tarzan seperti binatang liar, cerun yang curam dan macam-macam lagi. admin dah cuba main game ini..memang menarik.

Admin kongsikan dalam bentuk portable adalah untuk memeudahkan korang. korang tak perlu lagi susah-susah nak install tu. download, extract kepada bentuk folder dan terus dapat main. berminat nak cuba main?. nah link..admin kongsikan


Korang download dan extract kepada bentuk folder sehingga habis. kemudian buka folder yang telah diextract dan klik pada perkataan "tarzan" untuk mula main.


Semoga korang enjoy dengan game ini yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan boleh utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah (^_^)



2 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..