Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 24 February 2013

ACDSee Photo Manager 15.1 Build 197 With License Key

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin akan kongsikan software ACDSee Photo Manager 15.1 Build 197 With License Key plak. software ini adalah atas permintaan pengunjung duniakongsi. baru sekarang admin dapat kongsikan. maaf atas kelewatan. admin pun tak berapa pasti kegunaan utama software ini sebab belum pernah guna. korang cuba lah guna..baru korang tahu..huhu.

Admin kongsikan software bersama-sama dengan license key dan tutorial untuk daftar. berminat nak cuba?. memang tercari-cari software seperti ini?. elok korang download sekarang..nah link admin kongsikan. klik pada button dibawah untuk terus mendownload.


Korang download dan extract kepada bentuk folder. kemudian klik pada perkataan "acdsee" untuk mula proses install. install sehingga habis


Bila dah siap install. copy license key yang ada dalam notepad "SN" dan buka short-cut "ACDSee 15" pada desktop. masukkan license key tadi pada ruang yang disediakan


Kemudian klik NEXT dan pastikan tick pada "new acID account" dan "personal". klik NEXT dan masukkan maklumat korang. nama tu tipu takpe asalkan email adalah betul.


Klik create account dan buka email yang korang tulis tadi tu untuk dapatkan "varification code". paste pada ruang yang disediakan.


Klik VERIFY dan lihat hasilnya. jika keluar popup seperti dibawah. biarkan dan klik ok jer. ok jer setakat ni ok jer..takde apa-apa masalah. tak jadi trial version balik pun. gambar dibawah sebagai bukti.


Semoga korang berjaya buat yer. ikhlas admin kongsikan.jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan sila utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah. admin hargainya (^_^)

Note : jika license key itu masalah bermasalah. korang boleh generate license key lain dengan menggunakan KEYGEN. klik pada perkataan "keygen" tu untuk guna.



3 comments:

Kisah Sufi said...[Reply to comment]

tq admin...

Unknown said...[Reply to comment]

Admin : bleh tlg cari spss 19 tak? tp yg saya tahu version nie besar ckit file, kalau takdak, 16, 17, 18 pun ok gak? pilih la yg mana sesuai. (nak scepat mungkin)

Pastu mcmna nk download awk punya file ek, bila saya klik klua iklan ja, hehe

Unknown said...[Reply to comment]

admin,...lama tak dgr cite..pe kabo :)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..