Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Monday 4 February 2013

Zuma Atlantis Sky Patrol With Keygen

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang. kali ini admin akan kongsikan game Zuma Atlantis Sky Patrol With Keygen plak. seperti yang korang tahu, cara permainan game zuma ialah  menyusun guli yang sama warna sekurang-kurangnya 3 biji untuk mendapatkan markah. cuma yang membezakan antara versi-versi ini ialah jenis "landasan". setiap versi ada cabaranya yang tersendiri.

Admin kongsikan installer berserta keygen adalah untuk memudahkan korang register game ini. jika tidak, korang cuma diberi masa selama 60 minit@1 jam. tentu tak sempat puas kan?. tapi takpe..dengan keygen ni korang boleh main sampai bila-bila pun...huhu.

Berminat nak cuba atau memang tengah tercari-cari game seperti ini?. elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan. sila ikut tutorial dibawah untuk lakukan proses keygen a.k.a "register".


Korang download dan extract kepada bentuk folder sehingga habis. kemudian buka folder yang telah diextract tadi dan klik pada perkataan "Zuma Atlantis Sky Patrol" untuk mula install


Bila proses install dah siap. buka game yang telah diinstall tadi. jangan lupa juga untuk membuka "Keygen" dalam folder yang kita extract tadi. kemudian klik pada perkataan Already Paid > I'm not connected to the internet. copy product code yang diberi dan paste ke dalam ruangan "product code" pada keygen. klik "gen" dan copy "unlock code" dan paste pada ruangan "unlock code" game. sila rujuk gambar dibawah jika masih belum faham. buat mengikut turutan nombor.



Klik submit dan lihat hasilnya. jika keluar seperti gambar dibawah bermakna korang telah berjaya register dan unlock game. tiada lagi limit masa yang diberi. main lah sampai patah jari tu...huhu.


Semoga korang berjaya buat yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan sila utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah. tanpa sokongan korang..siapa lah duniakongsi.net ini. terima kasih banyak-banyak (^_^)

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..