Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday 14 February 2013

CCleaner Business Edition v3.27.1900 + Crack

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi "cleaner dan utilities" berguna dengan korang. kali ini admin akan kongsikan CCleaner Business Edition v3.27.1900 + Crack plak. version ini merupakan yang terbaru setakat hari ini. bagi sesiapa yang belum tahu, kegunaan software ini adalah untuk "padam" semua aktiviti yang korang pernah buat pada komputer atau lappy tu.

Antaranya ialah history internet, temporary file, cookies dan macam-macam lagi. kenapa perlu padam itu semua?. ibarat kasut korang kotor dan berselut..antara basuh dengan tak basuh. mana lagi elok?. mana lebih lebih ringan dan cantik?. begitu juga dengan komputer atau lappy ni.

Admin kongsikan bersama-sama dengan crack adalah untuk jadikan "registered' version. kalau trial version ni banyak kekurangan berbanding dengan full version. berminat nak cuba?. memang tercari-cari software seperti ini?. elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan


Korang klik perkataan "download" diatas untuk mula download. kemudian extract dan buka folder tadi untuk mula install. klik pada perkataan "ccsetup327". install sehingga habis.


Bila dan siap install. jangan buka dulu. kita perlu buat "crack" untuk jadikan full version@registered. dalam folder tadi, copy "branding.dll dan CCleaner" dan cari lokasi software yang korang install tadi. kebiasaanya ada dalam local disk(c) > program files > ccleaner > . copy dan replace kat situ. buat seperti gambar dibawah.



Bila dan siap buat itu semua. buka short cut "CCleaner" pada desktop dan lihat hasilnya. tiada lagi trial@unregistered version. mudah jer bukan (^_^)


Semoga korang dapat buat yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan boleh utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah di duniakongsi.net. sekian..

1 comments:

Unknown said...[Reply to comment]

Salam admin. Terima kasih. CCleaner ni berkesan. hehe. Terima kasih banyak2 yep.

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..