Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 31 October 2012

Leawo Total Media Converter Ultimate 5.2.0.1 With Patch

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK


Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software menarik dengan korang. kali ini admin akan kongsikan software Leawo Total Media Converter Ultimate 5.2.0.1 With Patch. kegunaan software ini adalah untuk "convert" atau tukar format video , movie, lagu dan sebagainya kepada format yang korang kehendaki. ada bermacam2 format yang dapat ditukar dengan menggunakan software ini. yelah..ada sesetengah player tidak support kebanyakan format movie. jadi korang perlu tukar format video tersebut baru dapat tengok.

Korang juga boleh ubah kualiti audio dan video yang lebih baik. banyak lagi kegunaan software ini sebenar yer. nak tahu lebih lanjut, korang download dan cuba sendiri lah. berminat nak cuba?, atau memang tengah tercari-cari software seperti ini?. elok korang download sekarang. nah link..admin kongsikan. admin juga akan ajar sekali cara dan jadikan software ini "registered" (^_^)




Cara Install Dan Register

(1) download dan extract software ini sehingga habis. kemudian klik pada "ltmcu-5.2.0.1_setup" untuk mula proses install.


(2) bila dah siap install, korang jangan buka lagi application "Leawo Total Media Converter Ultimate" tu. korang kena register dengan "patch" dulu. kalau tak software korang akan jadi "unregistered" version. ok, copy "patch" dalam folder tadi tu dan paste dalam folder software yang kita install tadi tu. kebiasaan yer folder tu ada dalam Local Disk (c) > Program Files >




(3) kemudian, klik pada 'patch' tadi dan akan keluar seperti gambar dibawah. pada ruangan "Registration Code' masukkan angka 1234 dan klik register. tapi, pastikan korang ada sambungan internet sebelum buat proses "patch" ini. kalau tak, proses "register' korang takkan berjaya.


(4) popup "successful" akan keluar jika proses "patch" korang berjaya. no more "unregistered" version. semoga korang berjaya buat yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan korang boleh utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah (^_^)

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..