Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 16 September 2012

LELAKI Jauhkan Diri Anda Dari Wanita Seperti Ini

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
Gambar : google images

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi sedikit tips dan fakta menarik dengan korang. kali ini admin akan kongsikan tips dan fakta yang bertajuk LELAKI Jauhkan Diri Anda Dari Wanita Seperti Ini. bukan hasutan atau cercaan, tetapi hanya sekadar maklumat dan tips yang lelaki perlu tahu. admin tak kata lelaki itu semua baik. tapi tajuk hari ini lebih 'untuk" lelaki. harap kawan2 perempuan jangan terasa yer (^_^)

Wanita kategori Liar.
Inilah jenis wanita yang sering dinasihati oleh mana-mana ibu untuk dijauhi. Pada awalnya, perhubungan dengan wanita sebegini sememangnya menyeronokan. Dia selalu melakukan sesuatu di luar jangkaan. Perasaan selalu mencuba sesuatu yang bagus, tetapi sikap cuba-cubanya tidak wujud sempadan. Kita teruja dengan kegilaannya tetapi tak kita sedar, tersadung dalam masalah yang diciptanya.

Wanita si Bom jangka.
Wanita bersifat bom jangka seumpama emosi yang akan meletus tanpa apa-apa amaran ketika anda menjangka semuanya erkawal. Dia kelihatan normal luarannya sehinggalah kita menjadi sasarannya. Individu seperti ini bukan sahaja menjadi bom jangka dalam emosi kemarahan malah emosinya akan mengubah keputusan-keputusan penting.

Wanita si Gula-gula.
Gadis muda seumpama gula-gula yang melihat kita sebagai pembimbingnya dan menyukai kewujudan kita.
Dalam keadaan ini kita seolah-olah bertindak seperti seorang yang mengajarnya untuk menjadi wanita idaman dan cuba mencipta kehidupan yang penuh kematangan untuknya. Hakikatnya kita sudah tertipu, gadis muda seumpama ini sebenarnya sedang menguji kuasa tarikan yang ada pada dirinya.

Wanita si Bintang
Wanita bersifat bintang menjadikan pasangannya sebagai jalan untuk mempopularkan atau menguntungkan dirinya semata-mata, lebih-lebih lagi jika dia mempunyai keinginan besar terhadap sesuatu yang jelas bukannya diri kita.

Wanita si Penggapai.
Penggapai mempunyai kedudukan kewangan lebih dari apa kita miliki dan dia menyukai keadaan demikian, ia memberi jaminan kepada dirinya. Mengapa dia suka? Dia memilih pasangan yang bukan dalam kelompoknya agar ia memberinya ruang bergerak. Kita menjadi sasaran jika matlamat kewangannya gagal, dan kita dilihat sebagi punca terbazir masanya sekadar untuk aktiviti bersama. Dia cenderung mengatakan setiap usahanya adalah untuk kebahagian bersama.

Wanita yang Tercedera.
Hubungan yang terjejas menjadikan wanita dalam kategori ini tercedera emosinya sepanjang masa. Kewujudan kita adalah kapal persinggahannya sementara baginya untuk memikirkan kesilapannya, apa yang terjadi, siapakah dia dan apa yang perlu dilakukannya. Sepanjang kita menjadi pasangannya, kita mendengar segala kisah buruknya. Kita akan menjadi pendengar setia kisah sedihnya semalam, hari ini dan esok. Dalam jangkaan kita kewujudannya untuk menyintai kita, tetapi dia lebih memikirkan keadaan dirinya. Setelah selesai, selamat tinggal untuk kita.


Sumber : tentangcinta.com

Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih


15 comments:

BrO_a.M(bukan PaGI) said...[Reply to comment]

SALAM ADMIN. HARAP DAPAT TOLONG SHAREKAN BLOG SAYA NI. FOLLOW K ? :) SAYA BUDAK BARU NAK BLAJAR PASAL BLOGGER NI :)

Unknown said...[Reply to comment]

Admin | boleh tak tlg cari software IBM SPSS VER20, saya dh cri lam intenet tp x bleh nak upload ... mntk tlg ye admin, saya memerlukan software sgt2 utk siapkan assignment!

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@BrO_a.M(bukan PaGI) wassalam..admin akan silau2 jgk blog kamu yer (^_^)

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@aieyn aina urm..maaf. admin x dapat nak tlg sebab saiz dia terlalu besar. hampir 1G .admin dah silau2 software tu. dulu admin kat kg takde masalah nak dunlod saiz bsr2 sebab guna streamyx. tapi skrg admin merantau dan guna berukband jer..huhu (^_^)

Unknown said...[Reply to comment]

ada x software yg hampir sama ngan ibm nie? mana tau kot ada alternatif lain yg boleh mbantu?

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@aieyn aina admin ada jumpa link yang agak sesuai tadi. kamu cuba lah download. download kesemua part, kemudian extract part 1 jer. extract akan auto join kesemua part tersebut. mengikut apa yang admin baca pada blog owner tadi. kamu cuma copy dan paste patch dalam folder software. cara "paste" adalah seperti yang admin ajar pada software lain sebelum ini. nah link

http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part01.html
http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part02.html
http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part03.html
http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part04.html
http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part05.html
http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part06.html
http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part07_1.html
http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part08.html
http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part09.html
http://www.indowebster.com/ibm_spss_statistics_v20_32bit_part10_1.html

Unknown said...[Reply to comment]

seriuos saya ckp, saya mula putus asa dgn software nie, dh la susah nak cri, pastu nak download asyik error ja, bkali2 setiap hari, dri pagi smpai malam ... cri kat kedai komputer xdak (download), dh la saya duk kwsn kampung, dgn keja lagi ... semuanya merugikan masa.

Ya Allah, tension ... saya mnggu depan dh kna submit assgment, dugaan2.

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@aieyn aina maafkan admin yer..admin btol2 x dpt nak membantu byk. setakat tu jer admin mampu. kalau lah admin masih kt kg..dah lama admin cari, download, test dan buat tuto utk kamu..maafkan admin sekali lagi yer. bandwitch berukband admin ni kecik jer

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@aieyn aina link yang admin bg tu ada masalah k?. admin klik macama2 ok jer. cuma makan masa jelah sikit..sebab byk part. lagipun saiz software ini besar. hampir 1G, sebab tu susah nak dapat. kalau ada kat kedai pun mungkin harga mahal

Unknown said...[Reply to comment]

admin | its ok, anyway thanks ... saya cuba download plak mlm nie, ;)

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@aieyn aina ur welcome..semoga dapat membantu yer (^_^)

Kara =) said...[Reply to comment]

macam macam jenis sguh manusia ni..

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Kara =) biasa lah tu..kalau manusia sama jer. tiada lah syurga dan neraka, tiada lah penjara dan hospital (^_^)

Unknown said...[Reply to comment]

saya datang berkunjung....

salam republicofnote

mohon follow jika berkenan

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Keiruchan Agatha mekasih sebab sudi singgah. admin akan singgah balik (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..