Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 22 August 2012

WinRAR 4.20 With Patch

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi software berguna dengan korang. kali ini admin akan kongsikan software WinRAR 4.20 With Patch plak. kegunaan utama software ini adalah untuk menukar fail dalam bentuk "rar" kepada bentuk folder biasa dan sebaliknya. software ini amat penting kerana kebanyakan fail daripada internet adalah dalam bentuk "rar".

Untuk menghalang korang daripada dibelenggu masalah "trial version", admin kongsikan sekali patch untuk "register" sofware ini. admin sendiri telah cuba patch ini tadi dan ia sememangnya "work". kepada yang berminat, elok korang download sekarang. nah link admin kongsikan.

SOFTWARE

PATCH

Cara Install :
(1) download mana2 version software WinRAR yang sesuai dengan komputer atau lappy korang. jangan lupa untuk download PATCH jugak. kemudian install software winrar tadi sehingga habis.

(2) bila dah siap install. extract PATCH tadi kepada folder biasa dan klik untuk mula proses "register". kemudian masukkan nama yang korang nak dan klik "generate". klik pada perkataan "ok" jika keluar popup seperti dibawah.

 (3) kemudian cari lokasi folder software yang korang install tadi. kebiasaan yer ada dalam computer > local disk (c) > program files > WinRAR . bila dah jumpa (rujuk gambar dibawah), klik SAVE. buka application WinRAR untuk lihat hasilnya
 

 Semoga korang berjaya buat yer. ikhlas admin kongsikan. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan boleh diutarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah admin hargai sangat2 sekian (^_^)

4 comments:

Dkna Abza said...[Reply to comment]

Salam selamat hari raya.

Dkna kurang arif bab software nie hehhe boleh belajae kat sini. Tq atas info berguna

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Dkna Abza selamat hari raya

admin just kongsikan jer. mana yang elok..mana yang berkenan, sila lah ambil yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua (^_^)

Unknown said...[Reply to comment]

nice share..
visit here back here

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Thee teddy semoga berguna (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..