Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Thursday 16 August 2012

Ranch Rush 2 Collector's Edition (Portable)

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK

Salam semua. hari ini admin nak berkongsi lagi game menarik dengan korang. kali ini admin akan kongsikan game Ranch Rush 2 Collector's Edition (Portable). admin pernah kongsikan game ini sebenarnya. tetapi ada sedikit masalah yang timbul dimana ramai kawan2 yang tidak dapat download game ini dek Rapidshare dan "masalah" yang terbaru ialah Rapidshare telah "remove" link tersebut.

Jadi, atas permintaan kawan2, admin "re-post" kembali game ini dan admin sendiri telah upload ke mediafire. mediafire "sedikit" memudahkan kerana "mesra" dengan semua browser search engine. yang lagi menarik, game ini adalah dalam bentuk portable. dimana korang tak perlu lagi susah2 nak install, masukkan patch atau "hack" bagai tu. korang cuma perlu download, extract dan terus dapat main. mudah bukan?..huhu (^_^)

Berminat nak cuba main?. nah link..admin kongsikan..


Arahan :
(1) download dan extract sehingga habis. buka folder yang telah di extract tadi. kemudian klik pada perkataan "RanchRush2" untuk mula main.

(2) tukar nama "adminkongsi" kepada nama korang yer. admin cuba main dulu game tu tadi. tak sempat nak buang nama. terus upload..huhu. have fun!! (^_^)

Semoga korang suka dengan game ini yer. ikhlas admin kongsikan untuk semua. jika ada sebarang komen, cadangan mahupun permintaan sila utarakan disini. terima kasih sebab sudi singgah

0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..