Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Tuesday 14 August 2012

EPISODE TERBAIK DALAM RUNNING MAN

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
Hello readers and peminat korean sekalian...

RUNNING MAN!!Variety show dari Korea ni telah berjaya menambat hati ramai peminat untuk menontonnya dek kerana konsep dan jalan ceritanya amat berlainan dengan variety show yang ada di dunia ni.Ditambah pulak dengan mcnya yang amat cool dan juga kelakar telah berjaya membuatkan para penonton setianya tidak henti-henti gelak.

So,kalau korang tengah makan nasi ke,cikedis ke masa tengah tengok citer ni,pleasela stop makan.Tak pasal-pasal tersembur depan lap top tu kang.

Bagi sayalah kan,kesemua episode dalam running man ni sangat best,sebab setiap episode,games dia pasti berbeza.Tapi,dalam banyak-banyak episode tu,bagi saya ada beberapa episode yang tersangatla best.Maksudnya,ulang bapa kali episode tu pun still akan gelak jugak.

EPISODE 27
GUEST:MAX CHANGMIN & U-KNOW YUNHO (DBSK)



Inilah episode yang paling saya suka.Mungkin sebab pertamanya adalah guestnya sendiri adalah DBSK.Then,teringat balik macam mana diorang berdua ni kena kejar sendiri oleh COMMANDER JONG KOOK(masa changmin),tapi still boleh bolos.Lagi satu,bila Changmin dah out dari games tu.Bermakna hanya tinggal Yunho je yang kena cari  1 lagi Running Ball yang tertinggal.Walaupun dia kena kejar olehBEST CHASING COUPLE(COMMANDER JONG KOOK & ACE JI HYO),tetapi akhirnya dia still berjaya dapatkan running ball yang terakhir tu.

The nest game bila dorang kena drawing.Yunho punya drawing la paling tak boleh blah.Ce tengok rhinoceros dia tu.Dah macam ulat rhinoceros pun ada.

Ni time dorang kena reka choreography.

EP 38 & EP 91
NO GUEST(YOOMES BOND)


Tak de siapa pun yang menjangka bahawa si jae suk akan jadi betrayal dalam episode ni.Memang pandaila dia jadi spy.Even Commander pun tak boleh detect yang sebenarnya hari tu Jae Suk tu rupa-rupanya spy.After 1 year berlalu,ep 91 ni pulak sequel dari ep 38.Actually,this time lagila mencabar.Sebab,dorang kena kurung and then kena cari password untuk keluar dari sel sendiri.

EP 40
NICKHUN & TAECYEON( 2PM)

Killer smile from Nickhun ..Er,Taecyeon??
Kalau ep 27 tadi dinobatkan sebagai episode yang paling best bagi saya,this one is the 2nd one.This time,Nickhun & Taecyeon kena kejar kesemua Running Man.Tapi,mana je RM pergi,kejap je kena tangkap.Ye,sebab apa lagi kalau bukan ketangkasan dan kelajuan dorang.2PM kan a.k.a BEAST IDOL.Even,Commander pun cuak dengan dorang.

EP 51
KIM MIN JUNG & NICKHUN



This time dorang buat penggambaran dekat Thailand.Setelah duit yang dorang menang pada ep 50 tu hilang,dorang ni kena cari siapakah dalang sebenarnya yang mencuri duit tu.Tapi,tak de siapa sangka yang Commander punya hal.Tapi,since Nickhun dan juga Min Jung dah detect yang Commander punya hal,apa lagi..aksi kejar mengejar pun bermulala.Akhirnya,Nickhun dan Min Jung menang juga.Once again,Commander tewas di tangan Nickhun.

EP 74
NO GUEST(SUPERPOWER SPECIAL)


This time adalah the 2nd battle of the most powerful.Yang 1st tu masa episode 42.Tapi,2nd battle ni lain sikit dengan yang 1st sebab kali ni dorang ada superpower special punya.

KIM JONG KOOK-Sixth Sense
SONG JI HYO-Mind Controller
YOO JAE SUK-Space Controller
JI SUK JIN-Phoenix
LEE KWANG SO-Death Note
GARY-Duplicator.
HAHA-TimeController

Unexpected lagi sekali yang Gary menang untuk the 2nd battle ni and sebab dia wish nak pergi Europe,dia pun dapatla pergi travelled ke sana sebab dia pemenangnya.Hebat Gary ni.

EP 79
KIM JE DONG & YOON DO HYUN


Bertemakan Sherlock Holmes,kesemua RM dan juga guest kena cari THE MYSTIC SAPPHIRE,BLUE WATER.Tapi tak de siapa pulak yang menyangka dalam episode kali ni ianya adalah battle 8:1Maksudnya,salah seorang tu kena halang kesemua RM daripada dapat mencari THE MYSTIC SAPPHIRE.Ce teka,sapa yang jadi spy tu?Actually,tak de sapa pun sangka yang dia adalah  JI SUK JIN!!Walaupun Suk Jin dah buat persediaan rapi untuk tewaskan kesemua RM,tapi akhirnya dia tetap tewas pada BEST CHASING COUPLE(COMMANDE JONG KOOK & ACE JI YO)

Setakat ini sajalah ulasan saya.Walau apapun,kesemua episode RM is really DAEBAK!! 


Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih


4 comments:

sHiMi sHinHae~ said...[Reply to comment]

haha mmg lucu lah RM ni ..kompem gelak punyer !sy bru jek tgk RM ni ,,n dah nk masuk epi 76 ,,hehe

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@sHiMi sHinHae~ haha..yeke. terboooekkk lah (^_^)

meow said...[Reply to comment]

RM mmg terbaik ! ade2 je gelagat dorang tu.. gelak sampai berair mata tgk RM ni.. haha

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Nurul Sharmila Matali haha..yeke. nanti admin nak cari link citer ni lah. ley kongsikan sama2 (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..