Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Sunday 19 August 2012

EDISI KHAS : Selamat Hari Raya Kepada Semua

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
gambar : google images

Salam semua. SELAMAT HARI RAYA. mohon maaf andai ada salah silap yer. masih belum terlambat kan?..huhu. sibuk sangat hari ini. baru ada kesempatan nak update blog sikit. suasana raya?. lebih kurang sama dengan orang lain. hias rumah, buat BBQ sikit malam raya. agak meriah..seronok bersama ahli keluarga. pagi pergi takbir dan solat hari raya. lepastu kunjung mengunjung ke rumah sanak saudara.

Esok mungkin masa admin beraya dirumah kawan plak. rindu sangat kat kawan2 lama. dah lama tak jumpa. lagipun dah ramai yang dah kahwin. suasana "raya" bersama kawan2 dah tak sama macam dulu. kalau dulu takde lah segan sangat nak bergurau senda. tapi sekarang dah tak boleh sangat. maklumlah, dorang dah ada suami.dah ada isteri. admin jugak yang masih tak kahwin2 sampai sekarang. yelah..admin tak ensem, mana ada yang nak pandang pun.huhu (^_^)

Gambar raya?. takde yang admin dapat kongsikan. admin ni jenis yang "kurang" suka ambil gambar..huhu. nak ambil gambar camne..kalau orang lain ada enset mahal2..admin ada yang murah2 jer. orang lain ada "TAB", admin ada netbook BURUK jer. memang tak dapat ambil gambar lah jawab yer..haha. lagipun, admin tak kongsikan maklumat sebenar admin dalam blog ni. bukan apa, hanya untuk keselamatan.harap korang faham2 lah yer.

Pengalaman raya?. haha..dah memang macam tradisi. tiap2 tahun admin duk sakit perut jer. mungkin "terlalu" banyak sangat makan kuih raya kot. yang tak tahan yer, hari ini dah 5 kali admin duk "buang" jer. macam2 dah yang "keluar". sekarang pun perut masih rasa tidak selesa. tapi takpe, ketidakselesaan itu tidak akan mempengaruhi mood nak beraya. insyaallah..esok ok lah tu.amin (^_^)

Setakat ini jelah admin dapat kongsikan cerita "raya" dengan korang semua. mungkin raya esok, lusa dan seterusnya ada "pengalaman" yang lebih menarik. siapa tahu kan?. korang pun boleh kongsikan pengalaman raya disini. kalau sudi kongsikan, cuma paste link entry pada ruangan komen. admin akan singgah baca cerita "raya" korang..insyaallah. sekali lagi admin ucapakan SELAMAT HARI RAYA dan MOHON SERIBU KEMAAFAN andai ada salah silap sepanjang admin menulis blog. sekian..

gambar : google images


Suka dengan apa yang admin kongsikan?. sila klik pada button dibawah sebagai tanda sumbangan ikhlas anda untuk duniakongsi.net. hanya sedikit iklan untuk menampung duniakongsi. sumbangan "klik" dari anda sangat admin hargai dengan ucapan terima kasih


4 comments:

Dkna Abza said...[Reply to comment]

selamat hari raya...jemput datang ke rumah :)

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Dkna Abza selamat hari raya jgk. haha..mana admin knl rumah kamu (^_^)

Ayien Ocaca said...[Reply to comment]

selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir batin :)

Kongsi Apa2 Aje said...[Reply to comment]

@Ayien Ocaca selamat hari raya (^_^)

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..