Iklan Nuffnang

..................................................................................................

..................................................................................................

Wednesday 14 September 2011

kelas sudah bermula ;)

SEMOGA APA YANG ADMIN KONGSIKAN BERMANFAAT UNTUK KORANG SEMUA. JIKA ADA KELUAR IKLAN SEMASA MENDOWNLOAD..HARAP KORANG BIAR LOADING SEHINGGA HABIS. BAGI LAH SEDIKIT PENGHARGAAN UNTUK DUNIAKONGSI. TERIMA KASIH JIKA MEMAHAMI (^_^) p/s : SILA LAPORKAN DI RUANGAN KOMEN JIKA TERDAPAT LINK YANG ROSAK
Assalamualaikum,,

masih belum terlambat lagi untuk mengucapkan SELAMAT DATANG bagi pelajar baru && SELAMAT KEMBALI untuk pelajar lama . sem baru sudah pun bermula . dengan semangat yang baru dan matlamat yang tinggi untuk memperbaiki kelemahan lalu . insyallah mudah-mudahan semua nya dipermudahkan oleh NYA .


yeaaa, aku datang awal ke UUM disebabkan minggu orentasi bagi student baru masuk . memang penat gile menjaga budak-budak baru tu . macam jage budak kecik jer . tapi sebagai fasi or kakak senior kena la bersabo jugak . cukup la pengalaman yang aku dapat mase jadi fasi untuk sem ni . lepas ni kalo boley taknak dah la kan ? bagi peluang kat orang len plak .

kelas aku dah pun bermula . walaupun minggu ni adalah minggu add/drop tapi sesetengah kelas jer lecture akan masuk . bile bangun pagi jer , tengok luar tingkap hujan sayup-sayup jer jatuh ke bumi . terasa macam berat jer nak bangun pagi pergi ke kelas . tapi bile fikir balik , better aku pegi utk 1st class . ye la mane tau lecture terus nak ngajar kan ? okey FINE aku pun pegi . bila musim hujan ni aku akan naik bas . moto kesayangan ditinggalkan dengan berselimut . ye la takkan aku nak pi kelas basah-basah kn ? so terpksa naik bas && berebut-rebut dengan junior . terasa macam aku plak sem 1 kan ?

bila sampai kelas , tunggu la punya lama gile . last-last lecture tak masuk pun . memang seronok la kan . ko penat-penat rebut bas dalam hujan lepas tu bila sampai lecture plak tak datang ! kalo ko sambung tido pun bagus jugak . huhuhu memang macam gitu la kalo kena jadi student kena bersabo dengan karenah lecture . yang lecture plak kena sabo dengan karenah student . tapi tak pe tu la yang akan menjadi kenangan nanti . next week kelas akan bermula seperti biasa . maka bermulalah kesibukkan sebagai seorang pelajar ;)

by cik nini ;)
kalo suke, sila la like !






0 comments:

Iklan Nuffnang

Share This With Your Friends

 
NAK YANG LEBIH HEBAT?. TENGOK NI..